środa, 17 sierpnia 2016

Lista przepisów do wypróbowania

Witajcie

Jakiś czas zbierały mi się różne przepisy do wypróbowania, a że teraz mam upragnione wakacje i sporo czasu to będę mogła sobie pogotować :) Mam nadzieję, że te kilka tygodni w Irlandii pozwoli mi na różne kulinarne eksperymenty. Dajcie znać jeżeli macie jakieś fajne przepisy na to co niżej wymieniłam, ale także na inne ciekawe dania.

1. Krem z pieczonych buraków
2. Pęczotto
3. Kotlety z kaszy jaglanej
4. Rosół (nigdy nie robiłam rosołu, serio!)
5. Krem z groszku



6. Krem czosnkowy
7. Sałatka z makaronem i kurczakiem 
8. Ciasto Kinder Country
9. Szparagi w szynce parmeńskiej



10. Domowe lody
11. Pizza na spodzie kalafiorowym
12. Pudding chia



13. Fit batoniki
14. Krokiety (mój chłopak zażyczył sobie barszcz, więc muszą być i krokiety :D)
15. Roladki z kurczaka z suszonymi pomidorami

Dajcie znać czy macie więcej czasu w lecie i czy wykorzystujecie go na gotowanie :)

16 komentarzy:

  1. mniammm... to ostatnie danie z ryżem, co to takiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jakaś potrawka z tunczyka, ale nie jestem pewna, bo to stare zdjęcie

      Usuń
  2. Czas się znajdzie! :D Czasem kombinuję z jakimiś nowościami. :D Same pychoty.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to ciasto wygląda... Przepysznie! Normalnie pewnie bym się na nie rzuciła, jak to na diecie, ale że jestem na diecie, na której mogę jeść desery - czuję się prawie niewzruszona :) Smacznie Dopasowana jest serio smaczna. Znasz może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam, bo diety kompletnie mnie nie interesują :)

      Usuń
  4. Narobiłaś mi smaka ;D Także mam sporo wolnego czasu i próbuję go wykorzystać. Sądzę, że sama skorzystam z tej listy. Jeśli chodzi o przepisy to nie mam sprawdzonych , sama dziwię się, że nie przygotowywałam większości z tych potraw. Nie odkryje Ameryki jeśli powiem, że najlepszy pudding chia jest z mlekiem kokosowym i kakao ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy tylko znajdę chwilę lubię ją poświęcić na eksperymenty. Polecam kokosowe muffinki (z mąki kokosowej <3).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mam więcej czasu w lecie i nie zawsze mogę zrobić coś tak fajnego do jedzenia, ale widzę, że Tobie wychodzi to rewelacyjnie. Szkoda, że nie zamieściłaś dokładnych przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jeszcze ich nie znalazłam, ale spokojnie, jak tylko wykombinuję coś dobrego to będzie przepis :)

      Usuń
  7. Teoretycznie mam więcej czasu w wakacje, ale okazuje się, że im więcej ma się czasu wolnego, tym czasami jeszcze trudniej zrobić wszystko, co sobie zaplanujemy. Ale staram się teraz więcej pichcić. Twoja lista jest super, a zdjęcia posiłków bardzo apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niestety jest, im więcej czasu tym człowiek gorzej zorganizowany. A jak czasu malutko to zawsze jakoś się udaje wszystko wcisnąć :)

      Usuń
  8. Pyyyysznie :)
    Zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę się zabrać za te fit batoniki :) Co chwila gdzieś jakieś przepisy, ale jakoś tak ciągle brak mi czasu się do tego zabrać :)) Widzę, że będziesz miała zajęcie na najbliższy czas :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo ale bardzo ciekawe dania :) Powodzenia w kuchni bo my też ciągle w niej siedzimy i kombinujemy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio przez przypadek wyszedł mi pudding chia. xD Zrobiłam sobie koktajl na mleku z kakao, bananem i odżywką białkową i dodałam do tego nasiona chia. Wstawiłam do lodówki na kilka godzin i jak wyjęłam, to zamiast koktajlu miałam pudding. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz