wtorek, 30 sierpnia 2016

Pudding chia

Witajcie

Od dawna słyszałam już o dobroczynnym działaniu nasion chia i pyszności puddingu z nich przygotowanego. Nie miałam wcześniej okazji kupić nasion, a jakiś czas temu zrobił to mój chłopak. Miałam już pretekst i składniki do zrobienia tego właśnie deseru, który w zasadzie zjedliśmy na śniadanie :D Moim zdaniem jest o niebo smaczniejszy od odpowiednika z siemienia lnianego i ku mojemu zdziwieniu można się nim całkiem nieźle najeść!

Składniki
400 ml (puszka) mleka kokosowego
100 ml mleka kokosowo-migdałowego (można użyć jakiegokolwiek innego)
2 łyżki miodu
4 łyżki nasion chia
Połówka dojrzałego mango


Sposób przygotowania
Do miseczki wlewamy oba rodzaje mleka i dodajemy nasiona chia oraz miód. Mieszamy całość przez kilka minut, przelewamy do naczynia w którym będziemy podawać pudding i zostawiamy na noc w lodówce. Mango blendujemy, pudding wyciągamy z lodówki i oblewamy go musem z mango.
Smacznego!

10 komentarzy:

  1. Widzę realizujesz swój plan ;D Puddingi chia są wyjątkowe, w tym przypadku siemię lniane na pewno ich nie może zastąpić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudding chia i mango - to musiało być pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super ! Jak ja uwielbiam takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super, a w dodatku brzmi na bardzo łatwe w przygotowaniu :) muszę koniecznie spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Do puddingów również chia dużo bardziej nam pasuje niż ziarna lnu :) Bardzo lubimy te "strzelające" ziarenka w mleczku kokosowym ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ostatnio mega szał na ten pudding :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już długi czas mam wrażenie :d ja jestem po tyłach :p

      Usuń
  7. Wygląda smakowicie :)) Trzeba spróbować!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz