czwartek, 15 września 2016

#1 Foodbook

Witajcie

Od kilku tygodni jestem w Dublinie i mam więcej czasu na to, żeby fotografować swoje posiłki. W związku z tym nareszcie udało mi się skręcić foodbooka :) Dzisiejszy post będzie raczej formą inspiracji, nie liczcie na dokładne dane dotyczące kalorii i makro, bo po prostu ich tutaj nie liczę. Zazwyczaj jadam 3-4 posiłki dziennie, bo tak mi tutaj najwygodniej.

Śniadanie: pudding chia na mleku kokosowym z musem mango
Przepis tutaj


Lunch: krem z kalafiora z pieczywem 
Przepis tutaj


Obiad: pieczona papryka z sosem czosnkowym (na zdjęciu połowa porcji)
Przepis tutaj


Kolacja: zapiekanki z avocado, serem i szynką, sałatka z różnego rodzaju fasoli


Dajcie znać czy coś wpadło wam w oko :) Ja się cieszę, że na piecu stoi obiad, bo sama zgłodniałam :D

15 komentarzy:

  1. Ale ten pudding musiał być pyyyyyyyszny!!!! Chętnie bym go spróbowała ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu ja weszłam i to zobaczyłam...od razu głodna! a jeszcze 2 minuty temu nie pomyslałabym nawet, żeby coś zjeść! ECH, ILE PYSZNOŚCI! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko bardzo nam się podoba ale ten pudding najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No i dobrze, że weszłam na to po obiedzie :)) Same pyyyszności :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta papryka wygląda super, choć chyba ciężko się nią najeśc, nawet jeśli widać tu tylko połowę porcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się zmobilizować i ustabilizować w końcu moją dietę,bo ciężkooo, ciężkoooo... Ale kolacja mi wpadła w oko i oczywiście krem z kalafiora! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, u mnie też z dietą idealnie nie jest

      Usuń
  7. pudding! właśnie mango mi dojrzewa, już wiem do czego wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mus z dojrzałego mango mogę wyjadać łyżeczką <3

      Usuń
  8. Wszystko wpadło mi w oko, a najbardziej ukochany pudding chia <3
    Musi być przepyszna taka kolacja - sałatka z fasolki + zapiekanki z avocado - pycha ! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz