środa, 5 października 2016

Follow me

Witajcie

Z tegorocznych wakacji przywieźliśmy sobie niecodzienną, zdjęciową pamiątkę :) Postem z tymi zdjęciami zaczynam podróżniczą relację z wakacji w Portugalii i na Maderze.

 Widok na most Maria Pia znajdujący się w Porto, łączy on dzielnicę Ribeira (stare miasto) z Vila Nova de Gaia (dzielnica słynąca z wytwórni porto). Most zaprojektował sam Gustaw Eiffel.

 Budynek po prawej stronie to stacja kolejowa Sao Bento

 Widok na most z innego miejsca

I na moście :) Zanim ktoś się oburzy- w Portugalii można spożywać alkohol w miejscach publicznych

 Na tarasie Taylor's, jednej z najsławniejszych wytwórni porto

 Północ Madery- okolice Porto da Cruz

 Okolice Porto da Cruz

 Punkt widokowy na który trafiliśmy przypadkiem :)

 Balkony widokowe przy miejscowości Ribeiro Frio

 Widok z parku znajdującego się obok domu Prezydenta Madery

 Ogrody botaniczne Jardim Botanico de Madeira

 Także ogrody :)


 Punkt widokowy przy Ponta do Pargo

 Latarnia morska przy Ponta do Pargo

Wieża w dzielnicy Belem w Lizbonie

Nie we wszystkich wartych uwagi miejscach udało nam się zrobić te zdjęcia, ale i tak się cieszę, że aż tyle udało się zgromadzić :) Dajcie znać czy się wam podobają!

10 komentarzy:

  1. Nie wiem kto wymyślił takie zdjęcia, ale był geniuszem ;D Świetne uwiecznienie podróży :) To zdjęcie z punktu widokowego przy Ponta do Pargo najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że była to para podróżników i historia brzmiała mniej więcej tak: chłopak był fotografem i ciągle robił zdjęcia, a jego dziewczyna będąc tym znudzona złapała go za rękę, a on zrobił takie zdjęcie :) Niestety nie mam ich profilu z insta ani innego namiaru :(

      Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Jakie super zdjęcia! Podoba nam się Wasze urocze ułożenie rączek ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Ja to jestem taki fotograficzny leń, że muszę się zmuszać do strzelania fotek na wyjazdach :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam tego problemu- mój chłopak je robi :P A ja robię swoje tylko czasem dla uzupełnienia telefonem, no i ja jestem odpowiedzialna za zdjęcia jedzenia :)

      Usuń
  4. Mega, mega, mega! Jestem totalnie zakochana w tych zdjęciach i oczywiście zazdroszczę wyjazdu :* Czekam na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, pamiętam, jak ja chciałam zrobić zdjęcie w stylu "Follow me" z użyciem mojego byłego. :D Okoliczności idealne, ja w pięknej boho sukience, nad nami masyw Sagrada Familia, cudowne słońce... Niestety, mój były całkowicie nie zrozumiał koncepcji i zamiast do Sagrady, ze zdjęcia wyszło na to, że prowadzę go do śmietnika. Bardzo to było symboliczne zresztą. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zaprowadziłaś byłego na śmietnik i tam go już zostawiłaś :D

      Usuń
    2. Metaforycznie (albo i całkiem dosłownie) rzecz ujmując. :D

      Usuń
  6. Ale świetny pomysł z tymi zdjęciami! :) Cudowne widoki <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz