poniedziałek, 10 października 2016

JoyBox 'Summer time'

Witajcie

Przychodzę do was lekko spóźniona z Joy Boxem 'Summer time'. Co prawda mamy już zimną jesień, ale pudełko przyszło kilka dni po moim wyjeździe i odpakowałam je dopiero teraz. Wiem już, że wiele z tych kosmetyków wykorzystam po prostu w przyszłym roku, bo mają długi okres przydatności :)


Wybaczcie mi to dziwne kadrowanie- mój telefon zwariował

Od lewej:
1. Krem do stóp, Vianek, 75 ml- mam już chyba trzy kremy do stóp czekające na swoją kolej, więc może w końcu zacznę któregoś używać? :D
2. Odżywka do włosów w spray'u, Włosy jasne, WAX, 100 ml- już się ucieszyłam, że do włosów jasnych i w ogóle, że do włosów (włosomaniaczka), a tu wkroczyła moja mama na openboxing, wróciła po godzinie i uznała, że chce ją sprawdzić :D Miałam, nie mam :P
3. Łagodzący balsam po opalaniu, AA, 200 ml- wiem, że mój chłopak byłby wdzięczny za ten produkt na wakacjach, ale, że termin przydatności jest korzystny to będzie musiał być wdzięczny w przyszłym roku :D
4. Emulsja do opalania SPF15, Golden Sun, 50 ml- taka miniaturka to super sprawa, zwłaszcza, że często potrzebujemy filtr zabrać ze sobą na rower czy po prostu na dosmarowanie, a jak zajmuje pół plecaka to nie jest fajnie. Ten kosmetyk także grzecznie zaczeka do przyszłego roku :)
5. Płyn micelarny, Biolaven, 200 ml- nigdy nie miałam niczego tej firmy, a że płynów micelarnych i toników nigdy dość to chętnie przygarnę (szybko zużywam i nie mam ulubieńca).

Od lewej: 
1. Krem nawilżający, Amaderm, 50 ml- kremów nawilżających nigdy za wiele
2. Mini masełko do ciała, Cuccio, 15 ml- idealne do noszenia w torebce i nawilżania dłoni, był to dodatek do lakieru
3. Lakier do paznokci, Cuccio, 13 ml- lakier o pięknym, brązowo-szarym kolorze. Ja nie używam lakierów, ale już porwała go moja mama.
4. Chusteczki do higieny intymnej, Cleanic- pamiętam, że używałam takich podczas Openera i na pewno znajdą u mnie zastosowanie na wyjazdach!
5. Pomadka i balsam do ust, Wibo, 6 ml, kolor 5- mam już nadmiar pomadek, ale spokojnie- wiem do kogo powędruje :)
6. Tatuaż, Silver tatoo- oddam młodszemu bratu, będzie zachwycony! 
7. Ampułka z witaminą C, Yasumi, 3 ml- witamina C ma chyba wybielająco- wygładzające działanie, więc powinna być idealna na moje blizny potrądzikowe
8. Podkład All Day, Delia, 30 ml, kolor 03- jest ciemny, więc na premierę zaczeka do przyszłego roku :)
9. Miniaturka kosmetyków Arkana- miałam i sobie chwaliłam, więc przetestuję raz jeszcze, bo to inna seria :)

Dajcie znać co sądzicie o pudełku :) Niestety nie jest już ono dostępne, ale wiem, że niedługo wchodzi kolejne :)

9 komentarzy:

  1. Ta odżywka do włosów najbardziej mnie zaciekawiła. Dobra z Ciebie córka jeśli postanowiłaś o nią nie walczyć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam po prostu nadmiar kosmetyków, a w domu remont więc poprawienie mamie humoru było w cenie :D

      Usuń
  2. z chęcią wypróbowałabym waxa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, kusi mnie subskrypcja któregoś z pudełek (glossy/joy), ale nie umiem podjąć decyzji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zawartość :) Witamina C by mi się przydała, skorzystam z oferty firmy Liqpharm. Miałam ich serum z kwasem glikolowym i się sprawdziło, więc dam też szansę kolejnym produktom z serii LIQC ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw ;D Zainteresował mnie płyn micelarny Biolaven ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy box, nas najbardziej interesuje Vianek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz