niedziela, 30 października 2016

Tydzień w zdjęciach (Week 75)

Witajcie

Komputer już w domu, można zacząć funkcjonować i nadrabiać z projektami :D Chociaż póki co marnie mi idzie..

 Jesienny Joy Box wkrótce na blogu :)

 W poniedziałek zamiast wykładu darmowa kawa z Maczku :D

 Poniedziałek był pechowym dniem.. Zepsuty komputer, odnowiona kontuzja nadgarstka (smarowałam- chyba przeszło :D), zdarte odciski na treningu.. No ale czasem trzeba upaść, żeby było z czego się podnosić :)

 Pomidorowa na uczelni :)

 Próbowałam po raz pierwszy- smaczne :)

Omlet na poprawę humoru!

 Owsianka z gruszką

 Mały cheat meal :D

 Książka Konrada Gacy i piękny prezent < 3

Jajecznica z grzybami- smaki jesieni :)

Miłego tygodnia Kochani :)

10 komentarzy:

  1. Omlet po królewsku! Wygląda bardzo apetycznie! ;) Zawsze przeraża mnie widok zdartych odcisków, życzę więc by takie pechowe dni już nigdy Ciebie nie spotkały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łapy muszą się w końcu wyrobić, chociaż jakoś tym razem nie mogą :p dziękuję :*

      Usuń
  2. Chociaż uwielbiam wszystko co kawowe, to ten batonik najmniej mi zasmakował spośród wszystkich smaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety innych nie próbowałam,ale mam zamiar :)

      Usuń
  3. jajecznica z grzybami <3 az zglodnialam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, narobiłaś mi ochoty na owsiankę i maka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Omlet wygląda przepysznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O losie co to za odciski ! kocha Ty uważaj! :) Taki omlet na poprawę humoru mogłabym jeść codziennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to, że je mam już ciężko cokolwiek poradzić :) ale póki nie są zdarte to nie jest źle

      Usuń
  7. Ale smakołyki! No może oprócz MaCa no ale to przecież cheat! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz