piątek, 7 października 2016

Ulubieńcy września

Witajcie

Długo się zastanawiałam czy w ogóle pisać tego posta, bo większą część września spędziłam na wakacjach. Miałam jednak tyle fajnych rzeczy, którymi chciałam się podzielić, że postanowiłam napisać :)

Muzyka
SIA- The greatest

SIA nigdy nie zawodzi i nie zawiodła mnie tym razem :) The greatest w głośnikach grało przez większość czasu.

Film
Udało nam się w końcu dotrzeć do kina na Sausage Party i po prostu padłam :D Bajka dla dorosłych o perypetiach produktów spożywczych, kiełbaski w roli głównej! Od razu uprzedzam, że trzeba mieć dystans, żeby pójść na to do kina, bo w końcu seks, narkotyki i przemoc nie często goszczą w bajkach, nie? Mnie rozbawił do łez, a na zakończenie nie wierzyłam, że to co widzę dzieje się naprawdę :D Musicie obejrzeć, nie będę spoilować!

Książka
Beduinki na instagramie Aleksandry Chrobak poleciła mi na fan page'u koleżanka i był to strzał w dziesiątkę. Trochę żałuję, że nie wyszła przed moją podróżą do Dubaju, bo to kopalnia wiedzy o Emiratach. Polecam jeżeli wybierasz się do ZAE lub też ciągle jesteś przekonany, że w Dubaju nie można założyć bikini na publiczną plażę :)

źródło: empik

Serial
Zaczęłam oglądać Narcos o życiu Pabla Escobara i był wciągający. Niestety po wakacjach jakoś nie mam ochoty go kończyć. Dobra propozycja dla tych, których interesują mafijne i narkotykowe tematy, a także życie samego barona narkotykowego.

YouTube
MarKa - kanał lifestyle'owy w stronę beauty. Dwie baaardzo pozytywne dziewczyny, które mogę oglądać godzinami! Ich filmiki są zwykle bardzo długie, ale oglądam je z przyjemnością :)



LaMakeUpBella - kanał prowadzony przez wizażystkę, chociaż ja oglądam filmiki bardziej lifestylowe i makijaże niekoniecznie mnie interesują. Mimo to można tam znaleźć masę ciekawych filmików i inspiracji (od oglądania zachciało mi się chińskich rzęs :D).


Blog
Duże-Podróże.pl to blog, który odkryłam planując wakacje i przepadłam! Był super pomocny planując wyjazd do Lizbony i Porto, ale teraz kiedy mam czas nadrobić, czytam namiętnie także artykuły o podróżach do innych miejsc. No i zdjęcia są po prostu obłędne!

Miejsce
Mogłabym pisać długo o miejscach z wakacji, ale sobie to odpuszczę, gdyż przed wakacjami ze znajomymi odwiedziliśmy świetne miejsce w Dublinie i to o nim chcę wspomnieć. La Boqueria to tapas bar z pysznym jedzeniem. Nie jest to typowo meksykańska knajpa, a jedynie idąca za ideą tapas, czyli małych porcji, którymi dzielimy się z przyjaciółmi. Ceny przystępne, a jedzenie naprawdę świetne! Obecnie przenoszą się z dzielnicy Smithfield na Howth.


Jedzenie
Moje serce skradło maderskie Bolo do Caco, czyli tradycyjny chlebek z masłem czosnkowym. Będzie o nim więcej w postach wakacyjnych :)


Dajcie znać co wam przypadło do gustu we wrześniu :)

3 komentarze:

  1. my wlasnie szykujemy relacje z ZEA :) zaciekawila mnie ksazka / Kinia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamierzam obejrzeć ten film Sausage Party :)) jedzonko na ostatnim zdjęciu kuszące - zjadłabym :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałyśmy o tej bajce, koniecznie musimy ją obejrzeć skoro tak bawi :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz