środa, 16 listopada 2016

Placki z dyni

Witajcie

Jakoś w okolicach Halloween miałam pod ręką dynię, więc wykombinowałam z niej placki. Nie dość, że wyszły smaczne to są jednymi z łatwiejszych w przygotowaniu :)

Składniki
Pół szklanki startej na drobno dyni
2 łyżki mąki (u mnie razowa, ale może być jakakolwiek inna)
2 jajka
Płaska łyżeczka cynamonu (można dorzucić też gałkę muszkatołową i inne przyprawy)
Miód, inne dodatki
Łyżeczka oleju kokosowego


Przygotowanie
Dynię trzemy na tarce najlepiej wieczorem i ostawiamy ją na całą noc. Rano po wyciągnięciu należy odsączyć ją od wody, którą puściła. Dodajemy jajka, przyprawy i mąkę i mieszamy wszystko razem, aż do połączenia się składników. Rozgrzewamy olej kokosowy i formujemy na patelni małe placuszki i smażymy z dwóch stron po około 2 minuty. Jak dla mnie najlepiej smakują oblane miodem, ale można go dodać już do masy. 

BON APETIT :)

9 komentarzy:

  1. Tez ostatnio robiłyśmy! :D pyszności! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam na nie chrapkę jak dodałas zdj na insta! :D Teraz jak już dostałam przepis, to nic tylko czekać na weekend 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają wspaniale :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale to wygląda apetycznie ! Super składniki. Mniam <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu placuszki, na pewno spróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest wieża rozpusty :D Zdecydowanie dynie warto wykorzystać do placków a nie zmarnować ja na stracha w Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z dyni już różne rzeczy robiłam, ale przepis na placki widzę po raz pierwszy, muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz