niedziela, 6 listopada 2016

Tydzień w zdjęciach (Week 76)

Witajcie

Mówiąc szczerze tego posta miało nie być. Komputer postanowił paść po raz drugi i już wróciłam katastrofę rangi wojny światowej, ale na szczęście pewien dobry człowiek ogarnął moje dziecko w mniej niż 24 godziny :) Także szybko wrzucam wam co u mnie słychać i zabieram się za robienie projektu, żeby coś tam na jutro mieć :)

 Owsianka z kiwi

 Kupione w Biedrze- pyszne :) Fajne, sycące danie na wynos. No i w końcu zaspokoiłam ochotę na hummus :)

 Twarożkowy omlet z musem malinowym

 Omlet z dżemem i kiwi < 3

 Sprawdzałam na ustach kolor szminki, którą mam już od kilku miesięcy :)

Placki z dyni :) Były przepyszne, a w dodatku całkiem proste do zrobienia :) Będzie przepis!

Miłego tygodnia Kochani! :)

8 komentarzy:

  1. ładnie, ładnie. u mnie coś "miesiąc w zdjęciach" zaginął odkąd mam Instagrama, hm muszę się zastanowić nad powrotem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to wracaj, ja uwielbiam takie posty :)

      Usuń
  2. kurde nie widziałam tego hummusu w biedrze a chętnie bym spróbowała- teraz muszę czekać do grudnia xD szminka nieziemska! sama mam ochotę pokombinować z kolorami bo zawsze tylko błyszczyk- a ty już jej nie chowaj-używaj bo wyglądasz cudnie! mój komputer też już padaka, modlę się żeby chociaż do wakacji wy3mał xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zarówno ten w sałatce, jak i sam hummus. Mój komputer jest niestety nowy, a programy branżowe prawdopodobnie w nim mieszają i się psuje:( byle do wakacji, potem komputer będę miała w pracy pewnie :) co do szminek to polecam Bourjois

      Usuń
  3. Ale narobiłaś mi ochoty na kiwi! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowite jedzonko i piękna szminka :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz