niedziela, 13 listopada 2016

Tydzień w zdjęciach (Week 77)

Witajcie

Ostatnio moja motywacja do wszystkiego jest na strasznie niskim poziomie :P Jakoś nawet tych niedzielnych postów nie chce się pisać, a o projektach już w ogóle nie wspominam. Wydaje mi się, że to wina pogody, której zmiany niestety się nie zapowiadają. Mogę mieć tylko nadzieję, że naładuję się słońcem w przyszłym tygodniu w Bergamo i, że motywacja i chęć do życia wróci :) A jak u was z nastrojem i motywacją?

 W poniedziałek na stołówce nie było nic ciekawego w menu, więc wybrałam się do jednej z moich ulubionych knajp w Gliwicach- Qchni :)

 Zdecydowałam się na pikantny rosół azjatycki. Byłby idealny, gdyby nie śliski makaron ryżowy, który ciężko się je za pomocą łyżki :D Moje próby jedzenia musiały wyglądać komicznie :P

 Faza na jajka z boczkiem < 3 

 Owsianka z gruszką na brak pomysłów śniadaniowych :)

 Tosty francuskie na słodko- nie jadłam ich wieki!

 Ze względu na natłok zajęć w czwartek nie opłacało mi się wracać do domu, więc nocowałam u przyjaciółki. Była pizza, było winko- wieczór idealny :) Powiedzcie, że też jesteście zachwyceni tym stolikiem!

Znowu jajka z boczkiem :D

Na dzisiaj to wszystko :) Ja próbuję zabrać się za jakąś najmniejszą część projektu, bo czuję, że nic dużego dzisiaj nie zrobię :P

10 komentarzy:

  1. u nas dzis brzydka pogoda i nic sie nie chce :( szaro buro... i jedyne na co ma sie ochote to sen :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce tak cały czas :( a teraz jeszcze śnieg..

      Usuń
  2. Też mamy kilka projektów do zrobienia ale zupełnie nie mamy motywacji. Wolimy oglądać Twoje zdjecia żarełka Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądam filmiki na yt zamiast robić :P

      Usuń
  3. Widzę faktycznie, że faza na jajka z boczkiem trwa ;) Stół faktycznie genialny! Sama robiła, czy gdzieś dorwała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiła, podobno czasem bywa w Agacie :)

      Usuń
    2. http://meble24sklep.pl/stolik-kawowy-szklany-tacza-105x55x32cm-374700.html
      O tutaj można :)

      Usuń
  4. też mam fazę na jajka ale bez boczusia:) też leń mnie złapał choć nie zwalam na pogodę bo akurat fajną mamy- po prostu leń jestem:):)
    oo nowy wyjazd się szykuje:) będą faje relacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z boczkiem wymiatają :D jak tylko ktoś powiedział, że to fit to nie mogę się od nich oderwać :D będą, będą :D szykuje się jeszcze wyjazd na szkolenie i wieczór panieński koleżanki, więc pewnie inne posty wyjazdowe też się pojawią :) ja zwalam na ogólną, jesienną aurę, bo jakoś mam wrażenie, że kiedyś bardziej mi się chciało

      Usuń
  5. Stolik jest faktycznie fantastyczny! A jajka z boczkiem nawet kubkowi przypadły do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz