piątek, 16 grudnia 2016

Test herbat TET

Witajcie

Jakiś czas temu otrzymałam od marki TET zestaw herbat do testów :) W lecie może nie pijam herbat za dużo, ale za to w zimie staję się prawdziwą herbatoholiczką, więc czas testu jest jak najbardziej trafiony! Dzisiaj opowiem wam trochę o samym parzeniu herbaty, a także o swoich wrażeniach związanych z herbatami TET :)


Doskonały smak herbaty zależy w dużym stopniu od sposobu jej przygotowania i przyznam szczerze, że do tej pory nie parzyłam jej zbyt poprawnie. Dobra herbata to także dobra woda, a ta z kranu nie zawsze spełnia nasze oczekiwania w kwestii smaku. Jeżeli macie problem z wodą twardą czy też o silnym zapachu "chloru" to do parzenia herbaty najlepiej użyć wody filtrowanej czy źródlanej wody butelkowanej. W moim domu na szczęście woda jest bardzo przyjemna w smaku, więc używam po prostu kranówy.

Parzenie herbaty
Jeżeli mamy już odpowiednią wodę to jesteśmy w połowie drogi do sukcesu. Herbaty Mulled Wine i Ginger Green Tea należy parzyć około 5-7 minut w wodzie, która ma 98 stopni (odczekujemy chwilę od zagotowania wody). Następnie możemy delektować się pyszną herbatą :)


Moje wrażenia 

Mulled Wine- herbata o aromacie grzanego wina, która powstała na bazie cejlońskich, kenijskich i indyjskich herbat. W mieszance znajdziemy imbir, cynamon, kardamon, goździki, skórkę z cytryny i pomarańczy. Przyznam szczerze, że spodziewałam się aromatyzowanej herbaty smakującej jak grzaniec, a zastałam dobrą, czarną herbatę przyprawioną jak grzaniec :) Jeżeli piliście aromatyzowane 'grzańce' to uprzedzam, że ta jest czymś zupełnie innym :) Wydaje mi się, że będzie idealną bazą pod chai latte, które uwielbiam, ale już dawno nie miałam okazji go zrobić (jak tylko będzie chwila to przygotuję dla was przepis na bazie tej herbaty). Świetnie smakuje z miodem, ale mam jeszcze szatański plan dolania do niej nalewki wiśniowej- wtedy to będzie już jak prawdziwy grzaniec :D


Ginger Green Tea- herbata zielona oraz imbir. Piłam już wiele herbat imbirowych, zarówno "sklepowych", jak i ze świeżym korzeniem, ale to mój pierwszy styk z zieloną herbatą o tym aromacie. Herbata bardzo mi zasmakowała, imbir nie jest w niej sztuczny, a całość dobrze się komponuje. Próbowałam pić z miodem i jest smaczna, ale jeszcze lepsza będzie z cytryną.



Jak widzicie na zdjęciach- cały zestaw świetnie i elegancko wygląda :) Herbaty są naprawdę świetnej jakości i moim zdaniem są one dobrym pomysłem na prezent. Sama mam zamiar w tym roku podarować kilku moim bliskim herbatę, bo to bardzo uniwersalny i praktyczny prezent.


KONKURS
Marka TET organizuje konkurs "Wygraj podróż swojego życia", w którym można wygrać tygodniowy rejs żaglowcem po Morzu Śródziemnym dla dwóch osób. Kolejne nagrody to lot balonem oraz brytyjski oldtimer na weekend.

Udział w konkursie możecie wziąć poprzez stronę internetową, którą znajdziecie TUTAJ, wypełnić ankietę oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Próbujcie, bo warto :)



9 komentarzy:

  1. Ten szatański pomysł mi się podoba! :D Skusiłabym się na pierwszy wariant :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, jako że nie pije kawy, uwielbiam herbaty :) Od czarnych, przez zielone, aż po białe :) I zgadzam się, że jest to super pomysł na świąteczny prezent :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki zestaw na prezent świetnie się nadaje :D Nie piłyśmy tych herbat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej marki ale przyznam chętnie bym przytuliła taki prezent :) zapraszam na mojego nowego bloga (zmieniła się nazwa) i jest trochę zmian wizualnych. Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, herbatka Mulled Wine na pewno podbiłaby moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam herbatki i jestem tych ciekawa :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem fanem herbat więc chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niegdyś szalałam na punkcie herbat! Obecnie pijam je tylko w okresie zimowym /z wyjątkiem "całorocznych" ziółek typu mięta, rumianek - moje ulubione/ :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz