piątek, 27 stycznia 2017

Dlaczego warto jeść zupy-krem?

Witajcie

Jak wiecie jestem wielką fanką zup-krem i dzisiaj w kilku punktach napiszę wam dlaczego warto je jeść.



#1 Jedząc zupę-krem zaliczamy jedną z porcji warzyw jakie należy zjeść w ciągu dnia
Jeżeli tak jak ja należycie do "warzywnych niejadków" to jest to świetny sposób na bezbolesne włączenie warzyw do diety. Po prostu taką zupę zjada się ze smakiem, a z surowymi warzywami bywa różnie..

#2 Zawierają witaminy i minerały
Tutaj chyba nie trzeba dużo tłumaczyć :)

#3 "Ukryta" woda
Jeżeli macie problem z dostarczeniem sobie odpowiedniej ilości wody w ciągu dnia to warto wiedzieć, że w takiej zupie znajduje się woda, którą śmiało możecie wliczyć sobie w "wymagane" 1,5 litra wody dziennie, jakie powinno się spożywać .

#4 Zupy krem są sycące
Kromka ciemnego pieczywa i talerz gorącej zupy- lunch mamy z głowy. Taka zupa potrafi porządnie nas nasycić dzięki temu, że zawiera sporo błonnika.

#5 Są banalnie proste w przygotowaniu
W zasadzie każdy krem, który robię ma taki sam sposób przygotowania i nie jest to jakaś skomplikowana sprawa, nie wymaga kilku godzin gotowania, a efekty są smaczne.

#6 Nic w nich nie pływa
Ok, to może nie jest najbardziej istotny argument, ale znam takich (sama taka byłam) co nie lubią jak niezidentyfikowane cząstki pływają im w zupie. Z tego powodu jest to świetne rozwiązanie dla dzieci- zjedzą pewnie wiele rzeczy, których nie zjadłyby, gdyby luźno w zupie pływały.

#7 Dobrze rozgrzewają
Zupa-krem to idealna sprawa w chłodniejsze dni, zwłaszcza jeżeli taka zupa jest pikantna. Często kiedy wracam do domu jesienią i zimą to mój organizm jest wychłodzony, a krem rozgrzewa od środka.

#8 Przygotowują żołądek na konkretniejsze dania
Oczywiście taka zupa może być oddzielnym posiłkiem, ale może też być wstępem do obiadu. Ten punkt wiąże się także z poprzednim- po kilkunastu godzinach poza domem jestem zmarznięta, a mój żołądek nie bardzo ma ochotę na cokolwiek. Dzięki takiej zupie rozgrzewam żołądek i nabieram ochoty na dalsze jedzenie.

#9 Zupy-krem są po prostu bardzo smaczne!

A wy lubicie tego typu zupy czy wolicie może te bardziej tradycyjne, polskie? :)

7 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam zupy kremy, bo są przepyszne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą :) Uwielbiam gorące kremy, zimą w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam! Szczegolnie delikatny krem z brokulow, albo pikantny o wyrazisty krem z pieczonej papryki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jadłam ostatnio obłędny pomidorowo-paprykowy <3

      Usuń
  4. Mówiąc szczerze, nigdy nie przepadałam za zupami-kremami. Ale powoli się to zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie lubiłam takich zup ale teraz na szczęście mi się odmieniło- ale jest jedna zasada- muszę wiedzieć co dokładnie się w niej znajduje, co zostało zmielone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja wręcz odwrotnie- często zdarzy się zjeść coś czego nie lubię jak np. por. Ale rozumiem to jeżeli ktoś jest np. wegetarianinem :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz