środa, 22 lutego 2017

Słowacja w zdjęciach

Witajcie

W ostatnim czasie zabrakło mnie tutaj ze względu na wyjazd na Słowację :) Nie było dwóch tygodni w zdjęciach, więc dzisiaj przychodzę do was ze zdjęciami z wyjazdu. W Liptowskim Mikulaszu byliśmy już czwarty raz, więc znamy go jak własną kieszeń :)
A dla tych, którzy chcą być na bieżąco zapraszam:
Fanpage --> KLIK
Instagram --> KLIK
Snapchat --> chocomonster21

 Ulubiona zupa czosnkowa z croissantem < 3

 Przez całe 6 dni jeżdżenia pogoda była cudowna i mieliśmy świetne widoki na wysokie Tatry :)






 A tutaj kapuśniako-kwaśnica (nie pamiętam dokładnej, słowackiej nazwy)

 Walentynkowa promocja na Bombardino :D

 Wieczór w naszej ukochanej Winiarni u Muzykantów. Więcej o tym miejscu pisałam tutaj.

 Pizza w restauracji Taverna

 Burger NY w Restart Burger. Jedne z najlepszych burgerów jakie jadłam :) 

 Nie byłoby nart bez buchty! :) 


 Kolejny wieczór u Muzykantów :)

 W drodze powrotnej wstąpiliśmy do Bistro 19 w Żywcu

 Risotto i ziemniaczaną zapiekankę ze szpinakiem jedliśmy na pół :D

Pyszne witaminowe koktajle :) Całe miejsce na 5+, świetne jedzenie, wystrój i bardzo dobra obsługa!

A wy jak spędzaliście tegoroczne ferie? :)

11 komentarzy:

  1. I am in love! Pięknie tam! 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo byłaś w Rynku19! Uwielbiam to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzyłam to miejsce z Twojego bloga właśnie i dlatego chciałam się tam wybrac :)

      Usuń
  3. jakie widoki! zazdroszczę, ja w góry wybieram się już 3 rok i nie mogę dojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zima, aż zazdroszczę! Ja w tym roku odpuściłam sezon narciarski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima w Liptowskim była mówiąc szczerze średnia- śniegu mało nawet na stoku. Ale co pojeździliśmy ile trzeba :)

      Usuń
  5. Za takiego burgera dałabym się pokroić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie widoki! zazdroszczę, ja w góry wybieram się już 3 rok i nie mogę dojechać :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz