niedziela, 5 marca 2017

Tydzień w zdjęciach (Week 83)

Witajcie

Kolejny tydzień minął jak z bicza, a ja jestem coraz bardziej przerażona, że moja praca magisterska jest zupełnie nietknięta :D W zasadzie to nic poza tematem nie jest jeszcze ustalone, ale z drugiej strony wiem, że presja czasu zwykle działa na mnie najlepiej :) Ja póki co powoli wracam do lepszych nawyków żywieniowych i przede wszystkim do treningów. Mam do zbicia kilka kilo i dobrą formę do zrobienia na maj. Trzymajcie kciuki!

 Domowa stylóweczka :D

 W zeszłą niedzielę wybraliśmy się na burgera, ale w menu wpadła mi w oko szarpana wieprzowina. Niestety do tej którą jadłam w Portugalii się nie umywa :(

 Ostatnio sporo u mnie koktajli- banan i mrożone jagody :)

 Owsianka z bananem 

 Ulubione placki twarogowe < 3

 Sałatka sztos- tuńczyk, sałata lodowa, parmezan i sos czosnkowy

 Piątkowy wrap, również z tuńczykiem :) Niestety prawdopodobnie ten nadmiar tuńczyka poskutkował wysypką

 Cheerios z jogurtem naturalnym 

Bagietka z serkiem czosnkowym, jajo i sałatka caprese

Mam nadzieję, że nie oglądaliście głodni tego posta :) Ja idę na drugi dzisiaj spacer, bo męczy mnie ból głowy, a nie chcę faszerować się niepotrzebnymi tabletkami. 
Miłego tygodnia!

4 komentarze:

  1. Czy w swojej diecie zastępujesz czymś cukier, czy po prostu go unikasz? :)
    Jesli nie to polecam Ci Erytrytol, który jest środkiem niewchłanialnym przez organizm!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas leci jak szalony. Ledwo nadążam. Dzięki za kulinarne inspiracje i powodzenia z magisterką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten burger <3 Aż idę zrobić szybciej obiad :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Burger wygląda świetnie, a wrapa chętnie bym zjadła, ale bez oliwek, których nie cierpię.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz