niedziela, 12 marca 2017

Tydzień w zdjęciach (Week 84)

Witajcie

Kolejny tydzień za nami, a mi wydawało się, że zrobiłam więcej zdjęć :P Niestety to tylko pozory i dzisiejszy post będzie raczej skromny :)
Ryba, ryż i pyszny sos brokułowo-serowy

 Omlecik bananowy wjechał na śniadanko :)

 Piątkowy obiad na szybko przed rozmową kwalifikacyjną. Byłam tak zestresowana, że nic więcej i tak bym nie wcisnęła..

 Przed wyjściem z domu na rozmowę, udało się zrobić loki na grzywce na prostownicę!

 Sobotnie oczekiwanie na trenera 

I sobotni trening < 3 waga schodzi powoli, treningi udaje się robić coraz bardziej regularnie :) Niestety do maja czeka mnie sporo pracy nad moim podrzutem i technika tego boju jest obecnie moim priorytetem

Miłego tygodnia Kochani!

4 komentarze:

  1. Oomomom... Zjadła bym wszystko. Mój ulubiony post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wygląda:) Dużo nowych inspiracji, zwłaszcza omlecik bananowy:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz