niedziela, 19 marca 2017

Tydzień w zdjęciach (Week 85)

Witajcie

Kolejny tydzień za nami :) Nareszcie idzie wiosna! Niestety akurat dzisiaj pomimo słońca zawiewa lodowatym powietrzem, ale wierzę, że będzie coraz lepiej :)

 Owsianka z bananami 

 Przyjechałam na 8 żeby pójść na wykład, a tu wykład dopiero o 10- czyli jak zawędrowałam na darmową kawę do Maca. Moje paznokcie już straszą :( Czekam na powrót do żeli :(

 Domowy wrap ze wszystkim - wrzuciłam do niego pół lodówki :D

 Środowy trening nie zapowiadał się  ciekawie, ale koniec końców był bardzo dobrym treningiem! Wraca moja mocna noga - 65 kg w przysiadzie

 Tosty francuskie z bułki - pychotka

 Niestety w środę był ostatni trening na siłowni, ale staram się kręcić cardio od czasu do czasu

 Kotleciki z tuńczyka- ktoś chętny na przepis?

W sobotę ktoś z moich domowników upolował truskawki. Nie smakują jeszcze idealnie, ale mają już "ten" posmak :)

Jak minął wasz tydzień? No i jak zapowiada się kolejny?! U mnie jutro długo wyczekiwane spotkanie z Eweliną, która przyjechała do Polski < 3

14 komentarzy:

  1. Truskawki <3
    Juz jutro sie widzimy! Czekam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. 65 kg w przysiadzie? Szacun!
    Ja truskawek jeszcze nie jem kupuję mrożone a na świeże czekam do czerwca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 65 kg to u mnie jeszcze mało :P w porównaniu z zeszłym rokiem powinnam być już na poziomie 85 kg, ale zamiast progresu miałam baaardzo długi regres.
      Ja też jem raczej mrożone, które mam w zamrażalce od lata :) tak się zdarzyło, że ktoś kupił to zjadłam :D

      Usuń
  3. Oj tak, jak ja już czekam na ciepełko i takie świeże truskawki.. mhmm ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. chętna na przepis jestem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie niedługo :) W tym tygodniu na publikację czeka post o genialnej apce do liczenia kalorii :D

      Usuń
  5. Również jestem chętna na przepis, uwielbiam tuńczyka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i pyszne posiłki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 65 kg? Nieźle. ;)
    Kawa z Maka dobra sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem chętna na przepis na te kotleciki, jeśli można prosić. I powiedz co masz na tych tostach francuskich ?:) Ja właśnie powoli zaczynam swoją przygodę ze zdrowszym odżywianiem i zrzuceniem kilku kg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przepis pojawi się na dniach. A na tostach był ser camembert, pesto i na wszystkich moja ulubiona przyprawa toskańska.

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz