niedziela, 23 kwietnia 2017

Tydzień w zdjęciach (Week 89 i 90)

Witajcie 

Nie dodawałam tego posta w zeszłą niedzielę ze względu na święta, które spędzałam odpoczywając :) Dzisiaj nadrabiam i dodaję dwa tygodnie za jednym zamachem :)

Ryba z masą warzyw :)

Sałatka z jajkiem 

 Przedświąteczny trening ;)

 Nie było mnie na treningu w Wielką Środę, ale miałam możliwość pojechać na zawody z resztą drużyny kolejnego dnia i wykonać  trening na świetnej siłowni w Szopienicach :) Nie mogłam startować ze względu na to, że rocznikowo mam 24 lata, a zawody młodzieżowe obowiązują do lat 23 :(

 Pudełko Liferia jako mój mały zajączek- recenzja tutaj :)

 Na święta upiekłam sobie chleb żytni na zakwasie, chcecie przepis?

 Coś co miało być majonezem na święta niestety mi nie wyszło, ale okazało się, że można to przerobić na świetny sos! Tutaj "tortilla" z tym właśnie sosem :)

 Mega ochota na słodkie śniadanie zbyta- placki twarogowe z sosem z ksylitolu, oleju koko i kakao :) brakowało mi takich śniadań!

 Szakszuka, czyli jajka gotowane na pomidorach :)

 Świąteczny fit-serniczek, przepis umieszczałam już na blogu i znajdziecie go tutaj

 W Biedronce dorwałam wege pasztet z ciecierzycy i smaruję nim wafle ryżowe :) Pasztetem bym tego nie nazwała, ale jest dobre :D

 Moje Rossmannowe łupy :) Chcecie osobny post? Planuję dokupić jeszcze parę drobiazgów w Hebe, więc mogę zrobić haul zakupowy 


Na moim fanpage na facebooku znajdziecie filmiki z ostatnich kilku treningów --> KLIK. Wiem, że wiele osób nie wie jak to wygląda, więc zapraszam do oglądania :)

Życzę wam miłej niedzieli i sama lecę kontynuować naukę. Mam jutro kolokwium z osadów ściekowych w języku angielskim i idzie mi jak po grudzie, ale dam radę :) 

9 komentarzy:

  1. Same pychotki na talerzu :)) Świetny ten chlebek!

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja poproszę przepis na ten żytni chleb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno za jakiś czas pojawi się i przepis na zakwas i na chlebek ;)

      Usuń
  3. Poproszę przepis na chleb, bo akurat na Święta wyhodowałam zakwas i czeka na lodówce na kolejny wypiek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie niedługo, chcę jeszcze w tym tygodniu upiec drugi, bo pierwszy wymaga małej korekty :D

      Usuń
  4. fajny blog, na pewno będe tu częsciej zaglądać! widzę ze kupiłaś banana powder, jak oceniasz? nie wiem czy warto żeby koleżanka mi go tutaj przywiozła

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog, na pewno będe tu częsciej zaglądać! widzę ze kupiłaś banana powder, jak oceniasz? nie wiem czy warto żeby koleżanka mi go tutaj przywiozła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie odpowiem Ci na to pytanie, bo sama kupiłam go po raz pierwszy i jak na razie czeka na swoją kolej. Ale na internecie widziałam bardzo dobre opinie :)

      Usuń
  6. Ja nic nie potrzebowałam z Rossmana, więc nic nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz