niedziela, 30 kwietnia 2017

Tydzień w zdjęciach (Week 91)

Witajcie

Nawet nie wiem kiedy minął kolejny tydzień.. Moja magisterka jest w sumie w lesie, ale mam nadzieję, że uda się ten temat opanować po majówce. Majówka zapowiada się intensywnie pod kątem treningów, a popołudniami w pracy. Po 3 dniach przerwy od treningów skaczę ze szczęścia na myśl o jutrzejszej, porannej siłowni.

 Na początku tygodnia po treningu podrzutowym wpadły przysiady ze sztangą z tyłu, ale bez szaleństw z ciężąrem

 Część zakupów z Rossmanna i Aliexpres - haul znajdziecie tutaj

 Jajka sadzone i wafel ryżowy z pastą z cieciorki 

 Ulubione ostatnio placki twarogowe 

 W czwartek byłam w Gliwicach i planowałam wejść do Bershki, niestety okazało się, że ją zamknęli :( Udało mi się za to upolować po tanioszce sukienkę w Pepco :) Outfit na komunię kuzyna mam z głowy

 Jajecznica z domowym chlebem, ciągle jeszcze testuję przepisy, żeby wrzucić wam najlepszy przepis na chleb żytni :)

Pieczeń z kury i placki z kaszy jaglanej - placki trzeba jeszcze dopracować, a kurę trochę inaczej przyprawić i będzie sztos

Jak wasze plany majówkowe? Odpoczywacie czy spędzacie majówkę aktywnie?

7 komentarzy:

  1. Chętnie poznam potem przepis na chleb i placki jaglane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko uda się zrobić idealny :D Dwa podejścia w miarę dobre zaliczone, ale jeszcze pracuję :) A placki proste jak budowa cepa- ugotowałam kaszę, dodałam jajko, przyprawy, zmieszałam żeby się trzymało i na patelnię :)

      Usuń
  2. Ooo taką jajeczniczkę to bym sobie zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak patrzę na twoje posiłki to czuję się trochę jakbym widziała swoje własne :D Mniam, o tej porze aż zgłodniałam ^^ W ogóle to trochę mnie tu nie było, ale postanowiłam reaktywować bloga - bo zawsze się coś do roboty wymyśli gdy magisterka w lesie :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że wracasz ;) w czasie robienia magisterki zawsze znajdzie się coś do roboty :D

      Usuń
  4. Robiłaś mi smaka tymi plackami twarogowymi, aż dziś w końcu kupiłam twaróg :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz :D Ja wczoraj też kupiłam, ale już go zjadłam :P

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz