niedziela, 21 maja 2017

Tydzień w zdjęciach (Week 93 i 94)

Witajcie

Dzisiaj mega długi post ze zdjęciami, bo przez ostatnie dwa tygodnie sporo się działo. W zeszłym tygodniu byłam na komunii i nie miałam czasu na pisanie, ale nadrabiam teraz :)

 Dostałam przesyłkę z błonnikiem Primvitalnym, jak na razie jestem bardzo zadowolona. Więcej informacji znajdziecie tutaj.

 Moje ulubione ostatnio placki twarogowe 

 Naleśnik z pulpetami z mięsa mielonego i sezamu < 3
 Komunijnie :)

 Bataty i mięsko mielone

 Biorę udział w wyzwaniu Id'eau ;) Was też zapraszam, więcej informacji znajdziecie tutaj

 Poznajcie Jadzię, naszą nową kotkę :)

 Nowe ciuchy = jeszcze więcej motywacji!

 Szybkie kokosanki na słodkie zachcianki, przepis tutaj


 Poranek jak każdy inny- woda z cytryną, błonnikiem i ostropestem

 Makaron z sosem bolognese i rukolą

 Jak się wam podobam w takim nietypowym kolorze na ustach?


 Komunijnie z dziewczyną mojego brata- Pauliną :)

Na Politechnice też podnosiłam :)

Życzę wam miłego tygodnia Kochani :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne leginsy no i słodka Jadzia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale narobiłaś mi smaka tymi potrawami! ;) pychotka ;) PS.Kotek jest uroczy
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz