niedziela, 28 maja 2017

Tydzień w zdjęciach (Week 95)

Witajcie

Kolejny tydzień minął mi nie wiadomo kiedy. Czas leci mi strasznie szybko, bo do zawodów i oddania magisterki zostało mi coraz mniej czasu. Jakoś o zawody jestem znacznie bardziej spokojna niż o mozolne postępy w robieniu pracy. Nie ma co narzekać, trzeba skupić się na tych dwóch rzeczach, które są do zrobienia i ciężko popracować nad tym żeby efekty były takie jakich oczekuję :)


 W zeszłym tygodniu niedziela była dniem odpoczynku - kibicowałam w Bielawie drużynie futbolu amerykańskiego Hammers

Przesyłka z BioIndygo.pl 

 Gorąca czekolada, wiem, że teraz nie pogoda na tego typu napoje, ale była mega! 

 Pudding chia z jeżynami. W końcu mogę wprowadzić do diety owoce!

 Mielony indyk z kapustą pekińską plus warzywa z dnia poprzedniego ;)

 Kaczka, bataty i sałata- niebo!

W tak piękną pogodę siedzę nad magisterką zamiast się opalać :( Ciężkie jest życie studenta 

Miłego kolejnego tygodnia Kochani :*

4 komentarze:

  1. Ooooo zdrowe jedzonko <3 i co ja widzę na końcu AtoCAD, czyżby budownictwo? Jaki masz temat pracy mgr?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inżynieria Środowiska ;) A temat to modelowanie sieci wodociągowej, straasznie nudna robota

      Usuń
    2. Oooo Inżyniera Środowiska :) to tak jak ja, znaczy ja już po.

      Usuń
  2. Oo! Bataty! Dawno nie jadłam. :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz