poniedziałek, 15 maja 2017

Wiosenna wish-lista

Witajcie

Wiosna jest już z nami jakiś czas (chociaż pogodowo bywało różnie) i uznałam, że z tej okazji stworzę swoją "chciej listę". Kilka rzeczy możliwe, że zakupię już w niedługiej przyszłości, a nad kilkoma na pewno jeszcze dłużej się zastanowię i kupię przy większej okazji w ramach prezentu dla samej siebie. Od czasu do czasu lubię tworzyć sobie takie listy i powoli je realizować, bo wtedy mam konkretnie określone cele na najbliższe miesiące :)



1. Buty do podnoszenia ciężarów- moje obecne buty są na "wypożyczeniu" z klubu i pewnie przy okazji wyprowadzki będę musiała je zwrócić. Chcę nadal trenować ciężary, a nawet jeśli już nie ciężary to takie buty moim zdaniem są najlepszym wyborem na siłownię. Niestety profesjonalne buty (zwłaszcza te z logo znanych firm) są cholernie drogie i będę na nie zbierać przez najbliższe kilka miesięcy. Prawdopodobnie będą moim prezentem urodzinowym, te niebieskie jak na razie najbardziej wpadły mi w oko.
2. Pas do podnoszenia ciężarów- nie jest to aż taki duży wydatek, a wiem, że coś takiego bardzo przyda się przy przysiadach ze względu na mój średnio działający odcinek lędźwiowy kręgosłupa. Nie wiem czy wykorzystywałabym je typowo przy treningach ciężarowych, ale do przysiadów bardzo by się przydał. Zastanawiam się tylko pomiędzy wersją klasyczną, a neoprenową. 
3. Wałek do rolowania- póki mieszkam w Polsce wiem, że na treningach brakuje mi czasu na stretching i rolowanie, ale w Irlandii zamierzam wprowadzić ten element treningu na stałe. Szukałam już na Aliexpres i prawdopodobnie tam będę go kupować, bo jest o wiele tańszy, a przesyłka będzie od razu do Dublina i nie będę musiała go przewozić. 
4. Naszyjnik celebrytka- delikatna biżuteria marzy mi się od dawna i chciałabym sobie sprawić coś takiego. Bardzo wpadły mi w oko wzory AS Jewellery, ale niestety nie są tanie, więc pewnie będę szukać czegoś bardziej przystępnego.
5. Sekrety urody Koreanek- nie kupuję książek zbyt często w wersji papierowej (czytam na czytniku), ale ta jest tak piękna, że nie mogę się oprzeć. Jeżeli uda mi się znaleźć ją w przystępnej cenie to pewnie będzie moja z okazji Dnia Dziecka :D
6. Blendy do robienia zdjęć- cały czas chciałabym rozwijać bloga i blendy, które pomogły by doświetlić zdjęcia marzą mi się od dawna. W planach mam też zakup lampy, ale to plany raczej odległe. Blendów planuję szukać na Alie, bo to kopalnia takich właśnie gadżetów w znacznie niższych cenach. Zależy mi głównie na takich w wersji mini, głównie do robienia zdjęć jedzenia.
7. Instax Mini- polaroidowe zdjęcia zawsze były moją słabością, a teraz jestem też wielką fanką Instagrama. Widziałam je także na Alie i jeśli znajdę coś godnego uwagi to przemyślę ten wybór. Nie ma chyba nic fajniejszego niż uwiecznianie chwil w taki sposób, a póki co nie wywołujemy zdjęć, więc przynajmniej część byłaby w wersji papierowej. 
8. Bluzka z chokerem Bershka- w sumie nie lubię bluzek z długim rękawem i nie widzę siebie w chokerach, ale widziałam tę bluzkę na kilku kanałach yt i jakoś wpadła mi w oko. Nie kosztuje majątku, więc jeżeli nie będę w niej wyglądać jakbym spadła z księżyca to pewnie nadszarpnie mój okrojony budżet w najbliższym czasie.
9. Maseczki w płachcie- jak już można było zauważyć od niedawna interesuje mnie koreańska pielęgnacja. Maseczki w płachcie to jej podstawa, więc chciałabym wypróbować i dowiedzieć się czy to jest coś dla mnie. W pobliskiej drogerii są dostępne stacjonarnie, więc może skuszę się na jedną na próbę. Macie coś godnego polecenia?
10. Krem BB Skin 79- kolejna koreańska rzecz, która nurtuje mnie już od kilku miesięcy. Mam na razie zapas podkładów, więc skuszę się pewnie w okolicach jesieni, jeżeli będzie na nie jakaś promocja.

Dajcie znać czy sami robicie takiej chciej-listy i czy coś z mojej wpadło wam w oko. 

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie posty ;) Aparat mam, super sprawa. Wałek również ojj będzie boleć. Maseczki zaierzaki lubię używać od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się właśnie marzy Instax <3 od razu zamawiałabym albumy i gadżety z aliexpres <3

      Usuń
  2. Myślałam o takiej liście, zwłaszcza ze w dzień dziecka mam urodziny :) ooo Instax mega super!!! Pięknie by to wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zainteresowałaś mnie tym aparatem :) a co do blend to ja kompletnie nie widzę ich zastosowania w tworzeniu postów - bardziej przy portretach. A tutaj, do bloga to chyba parasolka by się przydała :) Jestem amatorem więc mogę się mylić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informacje, będę się jeszcze dowiadywać :)

      Usuń
  4. Od siebie mogę polecić maseczki LomiLomi dostępne w Hebe - świetnie działają i są mega nasączone :) Roller mam i powiem Ci jedno - strzał w 10 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować, bo ostatnio chyba kusiły mnie te maseczki

      Usuń
  5. o bb kremie też myślę i tez mam ochotę na ten z skin79 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie muszę się zaopatrzyć w nowe adidasy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozycja numer jeden jest u mnie identyczna :) Niestety cały czas znajduję sobie jakieś inne pierdoły, na które wydaję kasę :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz