niedziela, 4 czerwca 2017

Tydzień w zdjęciach (Week 96)

Witajcie

Kolejny tydzień przeleciał mi nie wiadomo kiedy :) Ostatnio moje niedziele są strasznie nudne, bo poświęcam ten dzień głównie na naukę i na robienie magisterki. Idzie mi na pewno o wiele słabiej niż z treningami, ale pocieszam się, że jeśli dobrze pójdzie to od lipca będę miała już wakacje :)

 Jednym z wyzwań #30dnidoideau był lunchbox- u mnie to nie nowość, więc jako posiłek potreningowy spakowałam owsiankę z chia

 Treningi przez cały tydzień wchodziły naprawdę ładnie, na zdjęciu 35 kg z rwania

 Zadowolona po treningu ;)

 Kolejne wyzwanie- woda smakowa. U mnie mięta i pomarańcza < 3

 Owsianka z nektarynką i ekspandowanym żytem

Bezglutenowy budyń Celiko nie był powalający, więc będę próbowała zrobić budyń domowy

 Koktajl z truskawkami, miętą i płatkami owsianymi- petarda!


 Placki owsiane z truskawkami i sosem czeko- można jeść owoce to od razu na zdjęciach weselej ;)

 Piątkowy rekord w podrzucie- całe 47 kg w końcu moje! Długo na to pracowałam, aż w końcu siadło ;)

Owsianka z truskawkami- od kiedy mogę jeść owoce nie brakuje mi już tak bardzo mleka

Ja wracam do książek, a wam życzę miłej i bardziej aktywnej niż moja niedzieli! :)

7 komentarzy:

  1. Dobra oldshoolowa sztanga. Pamiętam treningi na takim żelastwie. Ćwiczyło się ciężko i najlepiej. Teraz wszędzie te plastiki i gumy. Niby nie rąbią tyle hałasu... a może - szkoda właśnie, że nie robią tego hałasu :) Pozdrawiam Albert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i trochę odlschoolowa, ale po prostu porządna, ciężarowa :) Wszędzie plastiki i gumy, bo są po prostu tanie. Sztanga olimpijska to kwota rzędu 2-3 tysiące złotych, zestaw cięzarowych talerzy to samo :)

      Usuń
  2. Ależ truskawkowo <3 kocham te owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja się ciesze na sezon owocowy i warzywny w pełni. Jak to otwiera możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, Ty też jesteś w trakcie pisania pracy magisterskiej? Ja dopiero zaczęłam, ale pewnie w wakacje do tego przysiądę. O czym piszesz, jeśli mogę spytać? =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modelowanie sieci wodociągowej :) Ale u mnie więcej czasu pochłania projekt niż samo pisanie

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz