niedziela, 11 czerwca 2017

Tydzień w zdjęciach (Week 97)

Witajcie

Kolejne tygodnie mijają mi tak szybko, że naprawdę nie wiem gdzie podział się maj, a tu już 11 czerwiec! Do zawodów zostało mi 13 dni, coraz mniej czasu także na magisterkę. Także mam teraz bardzo pracowity czas, ale czekam na jego efekty i na luźniejszy lipiec ;)

 Duża jajecznica z czerwoną cebulką i domowym chlebem w poniedziałek :)

 Orientalne pulpety z indyka, przepis niebawem, bo podbiły moje serce!

 Placki z kalafiora na słodko? Czemu nie! Przepis będzie jak tylko się dopracuje :D

 Dwa nowe kolory hybryd ;)

 Ulubiony omlet z truskawkami 

 Kawa dla prawdziwego dzika :)

Piątkowy obiad na wypasie- pstrąg z piekarnika i smażony na maśle kalafior

 W sobotę w końcu poszło 65 kg w przysiadzie z przodu! Co prawda z pasem, ale wstawały moje nogi, a nie pas :D

 Woda+komputer może znaczyć tylko jedno- kolos tuż tuż. A po nauce magisterka- nudne jest życie studenta :D

Życzę wam miłego tygodnia :) Wypocznijcie w czasie długiego weekendu :)

9 komentarzy:

  1. Słodkie placki z kalafiora? To żeś mnie teraz zaskoczyła. Jestem ciekawa przepisu. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama siebie troche zaskoczyłam- moja obecna dieta daje mi mega kopa do poszukiwania nowych przepisów :) jeśli drugie będą idealnie takie jak sobie umyśliłam to przepis pojawi się już wkrótce :)

      Usuń
  2. uwielbiamy pulpety z indyka ❤️ piekny rekord 👍🏼👍🏼👍🏼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, a te są naprawdę wyjątkowe :) Dziękuję :*

      Usuń
  3. Jadłabym absolutnie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle inspiracji dla mojego podniebienia.Jak Ci smakuje kawa żołędziówka? ja piłam swego czasu i ma rzeczywiście posmak lasu i ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem w porządku, chociaż ukrywać nie będę - latte to to nie jest :D

      Usuń
  5. Niewiele tych zdjęć jak na cały tydzień :D A skoro zostało 13 dni to już teraz życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze jest czas na robienie zdjęć, a zawalanie bloga byle czym nie ma moim zdaniem sensu :) Nie dziękuję! :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz