niedziela, 18 czerwca 2017

Tydzień w zdjęciach (Week 98)

Witajcie

Kolejny tydzień uciekł mi nie wiadomo gdzie. Przygotowania do zawodów nieco zelżały, bo ostatni tydzień przed zwykle jest znacznie mniej intensywny. Jedne mam już za sobą, drugie za 6 dni :) 

 Kolejna część wyzwania Id'eau - kostki lodu z miętą, bazylią i truskawkami :) Hit na lato!

 Jedzenie na cały dzień- kurczak i placki z cukini, owsianka z truskawkami, domowy chleb i wafle 

 Ulubiony omlet twarogowy

 Pani da torebkę, Jadzia chętnie ją podrasuje

 Bataty i maślana pierś z kurczaka- mistrzostwo!

 Pstrąg, frytki z piekarnika i sałatka 

 Jajko sadzone na warzywach

Owsianka 

Przekąska na szybko - moje ulubione orzechy!

 Kupiłam sobie pierwsze NB ;) Jak na razie zadowolona z zakupu!

 Śniadanie mistrzów i na zawody! Dzisiejszy start był OPEN, ale o dziwo zmieściłam się w swojej wadze :) 

 Zawody- Memoriał im. Czesława Białasa w Szopienicach. Będę wspominać te zawody bardzo dobrze. Dałam z siebie ile mogłam, zaliczyłam sześć podejść i przywiozłam nowe rekordy. 38 kg w rwaniu i 48 kg w podrzucie. Na fp możecie zobaczyć filmiki :) Dobre prognozy przed Mistrzostwami Polski AZS :)

Czeka mnie kolejny ciężki tydzień, więc trzymajcie kciuki :) Jutro zaliczenie seminarium i ostatnie kolokwium, a do tego tydzień przedstartowy. Już nie mogę doczekać się soboty!  

11 komentarzy:

  1. Jak zwykle wszystko pyszne i fotki cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować, mi mega zasmakowały ;)

      Usuń
  3. W takim razie życzę dużo siły i energii na nadchodzący tydzień ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Akurat za nerkowcami przepadam najmniej, jak dla mnie są za słodkie :D lubię je w wersji na słono z przyprawami :D

      Usuń
  5. jaki truskawkowy tydzień to był :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chcę kupić buty New Balance i też lubię takie zdrowe odżywianie.
    Lubię oglądać zdrowe potrawy na blogach u innych - to podsuwa mi nowe pomysły, więc muszę do Ciebie częściej zaglądać. U mnie chyba też zacznę pisać o jedzeniu, bo rzadko to robię i dawno nie podawałam przepisów...

    OdpowiedzUsuń
  7. słodki kotek <3 w lodówce też mam sok marchewkowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak robisz ten omlet twarogowy? szukam inspiracji z wykorzystaniem twarogu, bo zazwyczaj jem go na kolację.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz