środa, 12 lipca 2017

#4 Foodbook

Witajcie

Dawno już nie pokazywałam wam całego mojego "jedzeniowego" dnia, a nadal jestem na diecie przeciwgrzybiczej i pewnie jesteście zainteresowani jak to teraz wygląda ;)

Śniadanie: placki twarogowe z polewą czekoladową (kakao, rozpuszczone masło/olej koko i ksylitol)

Obiad: pierś z kurczaka, zielony ogórek, placuszki z kaszy jaglanej

 Przekąska: wafle ryżowe z pastą z ciecierzycy (przepis)

Kolacja: Jajecznica na maśle z zieloną cebulką, dwie kromki domowego chleba żytniego

Dajcie znać co króluje na waszych talerzach :)

10 komentarzy:

  1. U mnie królują jajka - pod różnymi postaciami (sadzone, omlety na słodko, na półmiękko), serek wiejski z pomidorem i mnóstwo zup z mięskiem na obiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zdrowo, smacznie i apetycznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłabym placki z kaszy jaglanej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pycha! U mnie ostatnio dominuje nocna owsianka na śniadanie lub jajka od szczęśliwych kurek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jajka od szczęśliwych kurek codziennie w dużych ilościach <3

      Usuń
  5. Ale pyszności! narobiłaś mi niezłego smaka! ;) akurat dzisiaj na śniadanie zjadłam jajecznice z pomidorami ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Placuszki z kaszy jaglanej? Ty to masz fajne pomysły na zdrowe dania. =D
    Bardzo fajny jadłospis.
    Pozdrawiam. =)

    ~ A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kombinuję jak mogę, żeby nie było nudy

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz