niedziela, 9 lipca 2017

Tydzień w zdjęciach (Week 101)

Witajcie

Kolejny tydzień za nami, moja magisterka już praktycznie na finiszu. Także jeszcze troszkę się pomęczyć i można trenować do Mistrzostw Śląska z czystą głową :)

 Koktajle miksuję non stop

 Tak jak omlety twarogowe :D

 Pyszne wege burgery, przepis niebawem!

 Upolowane w Biedrze

 Rwanie :)

 W restauracji też mi zmiksowali bez cukru < 3

 Obiad na wypasie, czyli pstrąg i bataty- niebo!

 Relaks po treningu ;)


Kiedy na treningu czujesz, że nie masz z czego dźwigać :D

Miłego kolejnego tygodnia :*

5 komentarzy:

  1. Ależ u Ciebie smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne zdjęcia!
    Ja też kocham połączenie pstrąga z batatami <3 czekam na przepis na wegeburgery i koniecznie daj znać, czy ta maska z Marion działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po jednym użyciu jestem bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  3. O kobieto, która dźwiga ciężary - wielki szacunek, bo dość że silna, to jeszcze wyglądasz tak ładnie kiedy dźwigasz! :D
    Ciekawa jestem wegeburgerów i tej maski! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz