niedziela, 16 lipca 2017

Tydzień w zdjęciach (Week 102)

Witajcie

Nie mam pojęcia gdzie uciekają kolejne tygodnie, mamy połowę lipca, a mi ciągle wydaje się, że jeszcze czerwiec :D Pogoda ostatnio bywała różna, ale ten tydzień podobno zapowiada się słonecznie (siadam więc do magisterki, żeby móc już bezkarnie wygrzewać się na słońcu).

W niedzielę zaliczyłam kolejny mecz Hammers Łaziska Górne, niestety przegrany ;(


 Bataty + kura = najlepszy obiad < 3

 Omlet z malinami 

 Owsianka 

 Przed październikowymi wakacjami chciałabym się trochę dociąć, ale 30 września są zawody, a wagę trzeba trzymać, żeby nie zabrakło sił :D Także będę miała całe 8 dni na redukcję :D

Treningów nie odpuszczamy :)


Dzisiejszy omlet- porzeczki w środku i na górze :)

Ja zabieram się za robienie magisterki, a wam życzę miłej niedzieli ;)

10 komentarzy:

  1. OMG, ale Ty śliczniutka jesteś <3 :D
    I te omlety, ale mam smaka na takiego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Twarogowe są mega! Polecam :)

      Usuń
  2. Omlet z malinami.... wygląda bajecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak sezonowe owoce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Tylko jagód nie mogę dorwać ;(

      Usuń
  4. a moze jakies przepisy do omletow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w sekcji "Zdrowa żywność", bo przepisy już były :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz