niedziela, 23 lipca 2017

Tydzień w zdjęciach (Week 103)

Witajcie!

Kolejny tydzień za nami! Dostałam odpowiedź, że magisterka jest w porządku, więc do obrony już coraz bliżej :)

 W poniedziałek wybrałam się z Ulą do Drzwi Zwane Koniem, knajpki w Katowicach, którą bardzo wam polecam :)

 Koktajle dalej w ruchu 


 Czwartkowy wypad nad jezioro z Agatą


Urodzinowy omlet z malinami < 3

Najlepsze urodziny z najlepszymi ludźmi!

Sekrety urody Koreanek chciałam mieć już od dawna i dostałam ją od dziewczyn < 3 razem z masą innych trafionych prezentów :)

Życzę wam miłego tygodnia :) 

6 komentarzy:

  1. Pochodziłabym sobie po plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :). Koktajl wygląda wspaniale :)
    http://allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Omlet wygląda mega apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście - omlet jest MEGA!!! Miłej lektury ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Koktajle, kwiaty i truskawki to coś co zawsze będę uwielbiała :) Miałaś udany tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te omlety, już to piałam, są tak smakowite, że prawie liżę ekran :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz