niedziela, 6 sierpnia 2017

Tydzień w zdjęciach (Week 105)

Witajcie

Kolejny tydzień za mną, więc zapraszam na tydzień w zdjęciach :)

 Sok z Lidla przed treningiem :)

 Poniedziałek był upalny, ale trening wszedł całkiem całkiem

 Umarłam :D

 We wtorek przez moją wiochę jechało Tour de Pologne :) Niestety nie mam żadnych lepszych zdjęć, nagrywałam filmiki na snapa :D

 Lemoniada arbuzowa, przepis już niedługo!

 Mój ukochany omlet robię teraz z dodatkiem budyniu- jest jeszcze lepszy!

 Moje ostatnie odkrycie- idealny po treningu!

Która która? Zbliżam się do zrobienia zamówienia na Cocolita, z lewej 21 Liquid Matte, z prawej 10 :)

Ja dzisiaj wybieram się na mecz futbolu, a jutro nareszcie trening :) Miałam lżejszy tydzień, ale mam nadzieję, że wszystko będzie wracać do normy w tym tygodniu :) Miłego kolejnego tygodnia!

4 komentarze:

  1. Tez wcinam te jogurty w płynie. Dobre na drogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zawsze wjeżdża w drodze z treningu do domu :)

      Usuń
  2. Lemoniada arbuzowa? Jestem mega ciekawa przepisu!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz