niedziela, 13 sierpnia 2017

Tydzień w zdjęciach (Week 106)

Witajcie

Tygodnie lecą mi ostatnio jak szalone, do wyprowadzki zostało już tylko trochę ponad 6 tygodni. Naprawdę mamy już połowę sierpnia?!

W zeszłym tygodniu Hammers wygrali kolejny mecz w tym sezonie


 A dzisiaj czeka ich kolejne starcie w walce o playoff #dumnasiostra

 Owsianka z malinami ;)

 Jednym z prezentów urodzinowych był masaż w studio Pani Anny Nocoń- polecam ;)


 Ostatnio nie mam ochoty na mięso- bataty, buraki i marchew < 3

 Kiedy znajdziesz idealny kombinezon, leżący jak ulał, za jedyne 20 zł i okazuje się, że ostatnia sztuka w Twoim rozmiarze jest rozwalona :( Pull and Bear, ciągle szukam!

Budyniowy omlet z czekoladą i winogronami ;)

Życzę wam miłego tygodnia, a ja lecę na kolejny mecz Hammers ;) Tym razem lecimy do Rybnika!

5 komentarzy:

  1. Ale Ci zazdroszczę tej wyprowadzki! :D a co do zakupów daj spokój, ostatnio znalazłam wymarzoną sukienkę!!! całe Bergen zjechałam - każdy H&M :D jedyny rozmiar dostepny 44 :D no nic, jeść lubię to i do kiecki w końcu sie dopasuje :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dokladnie, kiecka nie pasuje to Ty dopasuj się do kiecki :D

      Usuń
  2. Pięknie Ci w tym kombinezonie. Szkoda, ze miał wadę. Powodzenia w poszukiwaniach :)
    http://allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci w tym kombinezonie <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz