niedziela, 20 sierpnia 2017

Tydzień w zdjęciach (Week 107)

Witajcie

Zapraszam na kolejny tydzień w zdjęciach- wam tygodnie też uciekają nie wiadomo gdzie?

 Nowe paznokcie < 3

 Spóźniony prezent urodzinowy od mojego chłopaka- liftery Adidas Powerlift 3.1 nad którymi zastanawiałam się już od jakiegoś czasu :)

 Wafle ryżowe z masłem orzechowym, borówkami i fit czekoladą :)

 Pudding chia 

Złote Wesele moich dziadków, czyli wyjątkowo szpilki zamiast adidasów :D

Życzę wam miłego kolejnego tygodnia Kochani :)

6 komentarzy:

  1. Paznokcie akurat pod kolor nowych bucików :D Przypadek? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie sondze :D ale kolor wybierałam zanim je dostałam :D

      Usuń
  2. Te buty! <3 _ <3
    PS. Jesteś piękna! Czyli nic się nie zmieniło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wafle ryżowe z masłem orzechowym... pychota!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz