czwartek, 17 sierpnia 2017

Ulubieńcy lipca

Witajcie

Dawno nie było tutaj ulubieńców, a że w lipcu nazbierało się trochę fajnych rzeczy więc wpadam się tym z wami podzielić. Co prawda mamy już drugą połowę sierpnia, ale kto by się tym przejmował?

Serial 
W internetach huczało na temat serialu '13 reasons why' i sama zaczęłam oglądać. Serial bardzo przypadł mi do gustu. Niestety mój słaby internet pozwolił mi na razie na obejrzenie 3 odcinków, ale wiem, że ten serial dokończę na pewno :)

Muzyka 
Aron Chupa- Lama in my living room


DJ Antoine- La vie en rose

Film
Nie oglądam co prawda zbyt dużej ilości filmów, ale udało się coś tam liznąć i 'War dogs' bardzo przypadło mi do gustu. Biograficzna komedia o handlarzach bronią, a takie filmy lubię najbardziej, bo nie ma nic lepszego niż historie pisane życiem. Miałam iść na ten film w zeszłym roku do kina, ale jakoś nie wyszło, więc nadrobiłam teraz :)

Książka
Noc nad Samborzewem Wiesławy Bancarzewskiej to książka, która bardzo mnie wciągnęła. Książka utrzymana w tematyce wojennej z odrobiną współczesności. Na początku myślałam, że jest pisana w specyficznej retrospekcji, a później okazało się, że to wątek podróży w czasie. Bardzo wciągająca z wątkiem miłosnym, myślę, że wielu przypadnie do gustu.

Jedzenie
W lipcu zdecydowanie lubowałam się we wszystkich sezonowych owocach jakie były dostępne. Bataty do druga rzecz z tych, które mogłabym jadać dosłownie codziennie!


To już wszystko co bardzo przypadło mi do gustu w lipcu :) Dajcie znać co u was działo się w tym miesiącu!

7 komentarzy:

  1. Na War Dogs bylam w kinie i faktycznie świetne! 😂💕 Boże, nie pamiętam kiedy pisałam o ulubiencach, nie mogę się zmotywowac 😢😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam ciężko się zmotywować, ale w końcu się udało :)

      Usuń
  2. O rany, gdzie się nie obejrzę, tam ktoś wspomina o 13 reasons why :D Chyba też będę się musiała w końcu zabrać za ten serial!

    W lipcu pierwszy raz spróbowałam batatów i akurat w przeciwieństwie do Ciebie... yghh... to jednak nie moje smaki :P haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę ten serial w końcu sfiniszować :D za pierwszym razem też tak miałam z batatami, ale potem za każdym razem smakowały mi bardziej :)

      Usuń
  3. Sezonowe owoce to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też oglądałam War Dogs, naprawdę bardzo miło tam spędziłam czas :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Letnie owoce to najlepsze co może być :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Docenię konstruktywną krytykę, ale nie będę tolerować hejterstwa.
To nie jest miejsce na spam!
Nie musisz reklamować swojego bloga, na pewno zajrzę na Twojego jeżeli zostawisz komentarz